دیشب اینقدر عصبی بودم که سریع اومدم اینجا تا حرفامو خالی کنم اما هی تایپ کردم و پاککردم
در نهایت گوشیو خاموش کردم و گرفتم خوابیدم.
دیشب گفتم زودتر بخوابم تا صبح زودتر بیدار بشم اما در نهایت ساعت۳ ظهر از خواب بیدار شدم
کون خواب و پاره کردم من🤦
تا خود صبح هم هزارتا خواب چرت و پرت دیدم که توی همشونم داشتم یا فرار میکردم یا بقیه رو میزدم
خوابام خیلی خشن بودن.
باید امشب شروع کنم ی برنامه برای خودم بنویسم
خیلی ریده شده تو زندگیم
کلا فکر کنم در طول شبانه روز فقط ۶,۷ ساعت بیدار باشم بقیشو خوابم.
از دیشب تا الان داره بارون میباره
هوا خیلی سرده
تا از زیر پتو میخوای بیای بیرون دوباره برمیگردی سرجات🗿
دارم خودمو از فکر کردن زیاد میکشم:)
یکم با کتی حرف زدم و حالم خوب شد
صحبت درباره گربه ها همیشه حالمو خوب میکنن😂😍
ی جاهایی اینقدر بهم فشار وارد میشه که دلم میخواد برم پی وی حجت و همونجوری که من ب حرفاش گوش میدم و باهام درد دل میکنه منم برم پیویش و درباره خودم و رابطم باهاش حرف بزنم
اما در نهایت میگم ارزش نداره بخوام یکی دیگه رو درگیر رابطم بکنم و ناراحتش کنم
ولی خب ی روز میترکم
تیکه تیکه میشم:))